Skontaktuj się z nami i opowiedz o swojej sytuacji. Dokonamy wstępnej analizy sprawy i udzielimy Ci szczegółowych informacji. Nie musisz nawet przyjeżdżać do Kancelarii – wszelkie niezbędne dokumenty wyślemy do Ciebie pocztą lub w formie elektronicznej. W razie potrzeby, przedstawiciel Kancelarii przyjedzie do Ciebie.

Po nawiązaniu współpracy nasi prawnicy szczegółowo przeanalizują Twoją sprawę. W razie potrzeby skontaktują się z Tobą w celu uzupełnienia niezbędnej dokumentacji.

Jeśli właściwe Samorządowe Kolegium Odwoławcze nie zdecyduje się na zmianę niekorzystnej dla Klienta decyzji i nie przyzna mu świadczenia pielęgnacyjnego, kierujemy skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Nawet na tym etapie Klienta reprezentują nasi prawnicy – w żadnych czynnościach nie musi On uczestniczyć osobiście.

Nasza współpraca kończy się uzyskaniem pozytywnej decyzji przyznającej Klientowi świadczenie pielęgnacyjnej i wypłatom zaległego świadczenia (począwszy od miesiąca, w którym został złożony wniosek). Następnie Klientowi co miesiąc jest wypłacane świadczenie w kwocie 1830 zł.

 

Masz pytania?

Napisz do nas